Rep Check/ MSL Check/ Message Recall

Medical Representative Check (немесе қысқаша RepCheck) — бұл біздің клиенттерімізге, фармацевтикалық компанияларға көмектесетін көптеген міндеттердің бірі.  

Медициналық өкілдер жұмысының тиімділігін бағалау үшін фармацевтикалық компаниялар KPI тізбесін қалыптастырады, оларды талдау кезінде аймақтық командалардың жұмысы туралы, сондай-ақ нақты медициналық өкілдің жеке ерекшеліктері туралы егжей-тегжейлі есеп алынады. Алынған мәліметтер медициналық өкілдердің жұмысын түзету, оқыту бағдарламаларының жоспарлары мен мазмұнын қалыптастыру, медициналық өкілдерге мотивациялық бағдарлама жасау, команда құрамын басқару үшін инсайттар жинау үшін қолданылады. 

Ресей мен ЕАЭО-ның басқа елдерінің денсаулық сақтау нарығында 20 жылдан астам жұмыс істей отырып, біз дәрі-дәрмекті жылжыту арналарын таңдау препараттың өмірлік цикліне, жарнама саласындағы заңнаманың ерекшеліктеріне, мақсатты аудиторияға, бәсекелестік деңгейіне және басқа да көптеген параметрлерге байланысты екенін білеміз. Медициналық өкіл мен дәрігер арасындағы жеке өзара әрекеттесудің рөлі баға жетпес, ал шектеулі жарнамалық мүмкіндіктер жағдайында рецепт бойынша дәрі-дәрмектер үшін жеке байланыс мақсатты аудиторияны ақпараттандырудың және тікелей әсер етудің жалғыз әдісі болып табылады.

Үлгіні қалыптастыру кезінде біздің мамандар әр менеджердің мақсатты аудиторияны қамтуын, аймақтық таралуын, мақсатты препараттарды және басқа параметрлерді ескереді.

RepCheck әдісінің жұмыс принципі мақсатты аудиторияға сауалнама жүргізу үшін арнайы құралдарды қалыптастыру болып табылады, оған уақыт бойынша өлшенетін медициналық өкілдің KPI кіреді.

RepCheck әдісінің негізгі принциптері:

Келу фактісі

Келу жиілігі

Келудің есте қаларлық деңгейі

Келулердің препаратты ұсынуға әсері (білім деңгейі, тағайындау, дәрігердің нозология/препарат туралы хабардарлығы)

Негізгі хабарламаларды есте сақтау

Негізгі хабарламаны ойнату тереңдігі

Біздің маркетингтік зерттеулердегі тәжірибеміз 20 жылдан астам

Фармацевтикалық өндірушілердің, дистрибьюторлардың, дәріхана желілерінің, Медициналық және пациенттік қауымдастықтардың, мемлекеттік мекемелердің және денсаулық сақтау нарығында жұмыс істейтін кәсіби қауымдастықтардың бизнес мәселелерін шешуге арналған заманауи технологиялар мен дәлелденген деректер

Осы әдісті қолдана отырып, зерттеуді ұйымдастырудың ерекшеліктері егістіктердегі медициналық өкілдердің визиттік белсенділігіне байланысты деректерді жинаудың шектеулі кезеңінде жатыр. Деректерді жинау нақты келуден кейінгі алғашқы 2-3 аптада ұйымдастырылуы керек.

Үлгіні қалыптастыру кезінде біздің мамандар әр менеджердің мақсатты аудиторияны қамтуын, аймақтық таралуын, мақсатты препараттарды және басқа параметрлерді ескереді. Сонымен қатар, міндеттерге негізделген кесу 5 мың сауалнамаға жетуі мүмкін.

Бізбен байланысыңыз, біз барлық интерфейстер мен есеп беру мүмкіндіктерін егжей-тегжейлі айтып, көрсетеміз

Біз 20 жылдан астам уақыт бойы Ресейдің және ЕАЭО-ның басқа елдерінің денсаулық сақтау нарығының жұмысына кірістік, және Біз әрбір дәрілік затты жылжыту арналарын таңдау оның өмірлік цикліне, жарнама саласындағы заңнаманың ерекшеліктеріне, оның мақсатты аудиториясына, бәсекелестік деңгейіне және басқа да көптеген факторларға байланысты екенін білеміз. Сонымен қатар, медициналық өкіл мен дәрігер арасындағы жеке қарым-қатынастың рөлі шынымен баға жетпес! Ал шектеулі жарнамалық мүмкіндіктер жағдайында рецепт бойынша дәрі-дәрмектер үшін жеке байланыс ақпараттандырудың және мақсатты аудиторияға тікелей әсер етудің негізгі және негізгі әдісі болып табылады. Медициналық өкіл-бұл фармацевтикалық компанияның имиджін және оның өнімдеріне деген көзқарасын қалыптастыратын тұлға. Ол сондай — ақ препарат бойынша кез келген өзекті және сенімді ақпараттың көзі болып табылады, ол нағыз байланыстырушы буын және фармакологиялық қадағалау агенті болып табылады.   

MSL Check техникасын бөлек атап өткен жөн. Мақсаттары мен міндеттері бойынша ол қазірдің өзінде қарастырылған RepCheck — пен бірдей, жалғыз айырмашылық-зерттеудің фокусында Коламен жұмыс істейтін медициналық кеңесшілер жұмысының тиімділігін бағалау жатыр. Мақсатты аудиторияның ерекшелігі онымен жұмыс істеуге арналған құралдарды қалыптастыруға қойылатын белгілі бір талаптарды білдіреді.

Бөліміне оралу