KPI трекері
KPI трекері-бұл белгілі бір уақыт кезеңіндегі өнімділік көрсеткіштерінің өзгеруін бақылау процесі. Алға қойылған мақсаттарға қол жеткізілгенін анықтауға, сондай-ақ даму жоспарын құруға және қызметтің тиімділігін жалпы арттыруға көмектеседі.
Өздеріңіз білетіндей, мақсаттар орындалуы үшін олар түсінікті, нақты, уақыт бойынша өлшенетін және цифрландырылған болуы керек. Дәл осы қағида KPI (Management by Objectives) қалыптастыру жүйесіне енгізілген. Бастапқы кезеңде анықтамалық мәндер тіркеледі, олармен ағымдағы көрсеткіштер салыстырылады және деректер үзілген жағдайда қызметке түзетулер енгізіледі.
KPI-трекерде анықтамалық мәндер ретінде салалық эталондар, базалық орташа статистикалық көрсеткіштер, сондай-ақ компания/бөлім/нақты қызметкер қызметінің бастапқы көрсеткіштері пайдаланылуы мүмкін.
Анастасия Жигалкина
ведущий менеджер по маркетинговым коммуникациям