KPI трекері

KPI трекері-бұл белгілі бір уақыт кезеңіндегі өнімділік көрсеткіштерінің өзгеруін бақылау процесі. Алға қойылған мақсаттарға қол жеткізілгенін анықтауға, сондай-ақ даму жоспарын құруға және қызметтің тиімділігін жалпы арттыруға көмектеседі.

Өздеріңіз білетіндей, мақсаттар орындалуы үшін олар түсінікті, нақты, уақыт бойынша өлшенетін және цифрландырылған болуы керек. Дәл осы қағида KPI (Management by Objectives) қалыптастыру жүйесіне енгізілген. Бастапқы кезеңде анықтамалық мәндер тіркеледі, олармен ағымдағы көрсеткіштер салыстырылады және деректер үзілген жағдайда қызметке түзетулер енгізіледі.

KPI-трекерде анықтамалық мәндер ретінде салалық эталондар, базалық орташа статистикалық көрсеткіштер, сондай-ақ компания/бөлім/нақты қызметкер қызметінің бастапқы көрсеткіштері пайдаланылуы мүмкін.

Анастасия Жигалкина

Анастасия Жигалкина

ведущий менеджер по маркетинговым коммуникациям

KPI мониторингі өте маңызды

Бұл компанияның үлгерімін және қызметкерлеріңіздің жұмыс тиімділігін өлшеуге көмектесіп қана қоймайды, сонымен қатар орта мерзімді жоспарлау үшін түсінік береді: сіз бір кезеңде мақсатқа қаншалықты жақындадыңыз және оған жету үшін қанша уақыт пен ресурстар қажет болады.

KPI жүйесі қызметкерлер мен жұмыс топтары үшін мотивациялық бағдарламаларды қалыптастыруда белсенді қолданылады, сонымен қатар белгілі бір маркетингтік әрекеттердің тиімділігі туралы ақпарат көзі болып табылады.

Динамиканы бақылау үшін деректерді үнемі өлшеу жүргізіледі. Қызметтің ерекшелігіне және қойылған міндеттерге байланысты тоқсан сайынғы, жартыжылдық, жыл сайынғы бағалау, сирек – екі жылда бір рет жүргізіледі.

Фармацевтикалық өнім менеджерлері қолданатын ең көп қолданылатын көрсеткіштер:

TOP of Mind

Share of Voice

Net Promoting Score и другие

Бізбен байланысыңыз, біз барлық интерфейстер мен есеп беру мүмкіндіктерін егжей-тегжейлі айтып, көрсетеміз
Бөліміне оралу