Сандық терапия: дәрігерлер мен пациенттерге арналған қосымшалар

15.07.2024

Белгілі бір ауруларды немесе психологиялық жағдайларды емдеу үшін цифрлық технологияларды қолдану денсаулық сақтаудың қарқынды дамып келе жатқан бағыттарының бірі болып табылады. 

Бүгінгі таңда дәрігерлер мен пациенттер арасындағы байланыс қысқаруда. Пайдалы мазмұны бар ақпараттық порталдар, мамандармен сөйлесуге арналған мессенджерлер, сұрақтар қоюға болатын, денсаулықты оңай және тәулік бойы бақылау үшін "күнтізбе" және "чат-бот" функциялары бар қосымшалар танымал бола бастады. 

Цифрлық терапия тек коммерциялық секторда ғана емес, мемлекеттік деңгейде де белсенді дамып келеді - "Салауатты ұлт" ұлттық жобасы еліміздің денсаулық сақтау саласын дамытудағы басымдықтардың бірі болып табылады. Медициналық қызметтердің қолжетімділігі мен сапасын арттыру, медицинада цифрлық технологияларды дамыту оның негізгі мақсаттарының бірі болып табылады.

Өз тәжірибемізде біз коммуникацияларда цифрландыруға көшуді де байқаймыз. Өзара әрекеттесудің ескі тәсілдері пациенттердің қажеттіліктерін қанағаттандырмайды. Адамдарға "қалтадағы терапия", мобильді құрылғыларда күй күнделіктерін және басқа қолданбаларды пайдалану ыңғайлы.

Бірнеше жыл бұрын біз күнделікті мәселелерді шешуге бағытталған "Мейірімді желі" онкопациенттерді қолдау бағдарламасын жүзеге асырдық: эмоционалды және психологиялық жағдайды тұрақтандыру, коммуникациялық қолдау және қаржылық ауыртпалықты азайту. Бағдарлама мыналарды қамтыды: 

  • Мамандармен онлайн-консультациялар;
  • Азық-түлік пен жеке қорғаныс құралдарын үйге жеткізу;
  • Медбикенің инъекция жасау үшін шығуы;
  • COVID-19 алдын алу бойынша ақпараттық қолдау.

Қазіргі уақытта бұл қызметтердің көпшілігін мобильді қосымшаларға ыңғайлы қол жетімділікті қамтамасыз ету үшін біріктіруге болады. Пациенттердің өмір сүру сапасы мен қолдау бағдарламаларының тиімділігі дәрі-дәрмектің сақталуына, ауру туралы хабардар болуға және терапияға байланысты болғандықтан, пациенттерге тез арада көмек, өзекті ақпарат және ауруды бақылауға көмектесу мүмкіндігі берілуі керек. Осының арқасында дәрігер тиімдірек қолдау көрсете алады.

Сайттардың, қосымшалардың және басқа да цифрлық қызметтердің көмегімен пациенттердің күнделікті күтімін диагноздан бастап емдеуді аяқтауға дейін сүйемелдеу арқылы айтарлықтай жеңілдетуге болады.

Aston health командасы кез келген медициналық жағдайы бар пациенттер үшін жоғары технологиялық шешімдерді әзірлеуде. Мұндай digital шешімдері пациенттерді тағайындалған дәрі-дәрмектерді қабылдауға ынталандыруға, дәрігерге баруды өткізіп алмауға, денсаулығын бақылауға, жағымсыз реакцияларды тіркеуге және т.б. көмектеседі.

Біз қосымшаларға енгізген қызметтер: 

  1. Таксиге тапсырыс беру; 
  2. ЕАМ, ФО және т. б. дейін трансферге тапсырыс беру; 
  3. Медбикені үйге шақыру; 
  4. Маманмен аудио-бейне қоңырау шалу мүмкіндігі; 
  5. Маманмен сөйлесу мүмкіндігі; 
  6. Менің медициналық жазбам: барлығын сақтау бал. құжаттар бір жерде; 
  7. Өзін-өзі бақылау күнделігі: психикалық және/немесе физикалық денсаулық; 
  8. Кіріктірілген педометр; 
  9. Моториканы анықтауға арналған кіріктірілген ойын тапсырмалары; 
  10. Чат-бот: денсаулыққа, ауруға немесе терапияға қатысты кез келген тақырыпқа пациенттерге арналған арнайы жауаптар;
  11. Терапия күнтізбесі;
  12. Дәрігерге бару күнтізбесі;
  13. Диагностика күнтізбесі;
  14. Жақын жердегі ЕАМ, дәріханалар және т. б. картасы (бағдарлама мен сұранысқа байланысты);
  15. Пациенттер арасында сауалнама жүргізу мүмкіндігі;
  16. Диагностикаға, ЕАМ-де, ФО-да жазылу мүмкіндігі;
  17. Кітапхана;
  18. Вебинарлар;
  19. Жасына байланысты ОА-ға бейімделу. Балаларға арналған геймификацияны енгізу мүмкіндігі;
  20. Пациенттер арасындағы өзара әрекеттесу мүмкіндігі;
  21. Дәрігердің пациенттің жағдайын бақылау мүмкіндігі;
  22. Жедел жәрдем шақыру мүмкіндігі;
  23. Және тағы басқалар. 

Пациенттерді қолдау бағдарламаларын ұйымдастыру мәселелері бойынша пациенттерді қолдау бағдарламаларының жобалық тобының жетекшісі Алина Звереваға хабарласыңыз: a.zvereva@aston-health.com

Присоединяйтесь к нам на Telegram, YoutubeVkЯндекс Дзен

Анастасия Жигалкина

Анастасия Жигалкина

ведущий менеджер по маркетинговым коммуникациям